Питання та відповіді

Сервіс “Просто Кредит”. Як це працює?

Як працює сервіс “Просто Кредит” ?

“Просто Кредит” — це національний сервіс онлайн-кредитування, що спеціалізується на видачі мікрокредитів сумою до 8000 гривень строком до 90 днів, з можливістю дострокового погашення.

Сервіс, який зробив можливим оформлення кредитів в режимі онлайн. Ми пропонуємо скористатися простим інструментом зручних і надійних фінансових послуг.

Процедура кредитування дуже проста. Все, що необхідно зробити для отримання кредиту — залишити заявку на сайті із зазначенням паспортних даних, особистої інформації,   необхідної суми кредиту і терміном, за який ви зможете його погасити. Система проаналізує заявку та прийме рішення з приводу видачі кредиту. У випадку позитивного рішення та підписання договору, протягом декількох секунд на картку надійде зазначена сума коштів. Ми працюємо чесно і відкрито. Ми використовуємо дані клієнтів тільки для оформлення кредиту, гарантуємо захист та безпеку персональних даних. Вам не потрібно відвідувати кредитну установу, витрачати час на дорогу і черги, вся процедура кредитування здійснюється в онлайн-режимі. При наявності паспорта громадянина України, ІПН, мобільного номеру телефону українського оператора і карти будь-якого банку України, ви можете вільно користуватися послугами нашого сервісу, головне, щоб у вас був доступ до мережі інтернет та покриття мобільного оператора. Ваше місцезнаходження має значення, сервіс здійснює кредитування клієнтів, які знаходяться на підконтрольній українській владі території.

З нами у вас не буде ніяких неочікуваних або прихованих платежів. Відстежувати інформацію по кредиту й здійснювати платежі, ви зможете в персональному особистому кабінеті.

Скористатися нашими послугами — оптимальний вихід із ситуації, коли вам терміново знадобилися гроші.

Сервіс кредитування працює для вас без вихідних — 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Підтримка клієнтів у месенджерах та на гарячій лінії з 09:00 по 19:00 по будням.

Попередження про можливі наслідки для споживача в разі користування кредитом.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ФК ПРОСТО КРЕДИТ» (надалі за текстом – Кредитодавець) цим повідомленням інформує та попереджає споживачів фінансових послуг про можливі наслідки в разі користування споживчим кредитом (надалі – Кредит/позика).
Після закінчення обраного клієнтом терміну дисконтного періоду (від 3 до30 днів) оплачуються нараховані на дату відсотки.
Тіло кредиту + нараховані відсотки необхідно оплатити не пізніше, чим через 90 днів.
Наслідки для споживача в разі користування Кредитом:
За користування Кредитом споживач виплачує Кредитодавцю проценти в розмірі, визначеному в електронному договорі.
Сума Кредиту, процентів за користування Кредитом, неустойки (за наявності) підлягають безготівковому перерахуванню на поточний рахунок Кредитодавця у строки, встановлені електронним договором та чинним законодавством України.
Графік платежів містить розрахунок всіх платежів за договором (в тому числі суми Кредиту, процентів за користування кредитом), оновлюється в особистому кабінеті споживача і є невід’ємною частиною електронного договору. Інформація про факт
наявності кредитного договору між споживачем та кредитодавцем, розмір грошових зобов’язань та стан їх виконання передається до одного чи декількох бюро кредитних історій.
Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків згідно електронного договору, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, які застосовуються чи стягуються при невиконанні зобов’язання за договором:
У випадку, якщо Позичальник не повернув суму кредиту у визначений Договором строк, або не сплатив проценти за користування кредитними коштами у визначений Договором строк, Кредитодавець має право вимагати від Позичальника дострокового повернення кредиту та сплати процентів за користування кредитом, а також у будь-який час без додаткового погодження із Позичальником має право відступити свої права (продати право вимоги) за цим Договором третій особі, або укласти договір про надання юридичних послуг стягнення заборгованості та інших договорів. При цьому повідомити Позичальника у передбачені законом терміни і передбачені договором спосіб. Також Позичальник надає розпорядження та свою згоду Кредитодавцю на списання грошових коштів з карти на яку було видано кредит, яку він зареєстрував в особистому кабінеті. При цьому Позичальник має право відмовитись від такого списання у особистому кабінеті.
Вплив порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту на кредитну історію споживача:
Порушення виконання зобов’язання щодо повернення Кредиту може вплинути на кредитну історію споживача, а також ускладнити отримання споживчого кредиту надалі.
Інформація щодо прав споживача розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ:
Для прийняття усвідомленого рішення щодо отримання Кредиту на запропонованих умовах споживач має право розглянути альтернативні різновиди споживчих кредитів та фінансових установ.
Споживач має право протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дня укладення договору відмовитися від договору, розірвати чи припинити договір, без пояснення причин, у тому числі в разі отримання ним грошових коштів. У такому випадку споживач зобов’язаний повернути суму отриманого Кредиту та нарахованих процентів за користування Кредитом відповідно до кількості днів користування.
Про намір відмовитися від договору, розірвати чи припинити договір, споживач повідомляє Кредитодавця у письмовій формі (у паперовому або електронному вигляді з накладенням електронних підписів, електронних цифрових підписів, інших аналогів власноручних підписів у порядку, визначеному законодавством). Протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору, розірвання чи припинення договору про споживчий кредит, споживач зобов’язаний повернути Кредитодавцю грошові кошти, одержані згідно з електронним договором, та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою договором про споживчий кредит.
Наслідком таких дій (після виконання споживачем зобов’язання повернути суму отриманого Кредиту та нарахованих процентів за користування Кредитом відповідно до кількості днів користування) є припинення зобов’язань сторін за договором.
Кредитодавець має право у разі затримання Позичальником сплати будь-якого з платежів, вимагати повернення споживчого кредиту, строк виплати якого ще не настав, в повному обсязі, шляхом повідомлення споживача про дострокове припинення договору. При цьому договір вважається розірваним з моменту відправлення відповідного повідомлення, в тому числі на електронну пошту споживача, а споживач зобов’язаний здійснити оплату на користь Кредитодавця всієї суми кредиту та всіх нарахованих процентів за користування кредитом протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати відправлення повідомлення про дострокове припинення Договору.

Як отримати кредит ?

Як оформити заявку на кредит?

Для оформлення заявки на кредит, Вам потрібно зробити наступні кроки:

  • перейдіть в Особистий кабінет, натиснувши меню «МІЙ КАБІНЕТ» ⇢ «Реєстрація».
  • зареєструйтесь, слідуючи підказкам.
  • заповніть електронну анкету, вказавши ваші дані.
  • вкажіть номер банківської картки, на яку хочете отримати кредит.
  • пройдіть верифікацією з допомогою BankId.
  • виберіть суму кредиту і термін, використовуючи кредитний калькулятор.
  • підтвердить згоду з договором, ввівши код з SMS.

На цьому все. Кошти будуть зараховані на банківську картку протягом 2-3 секунд.

Яка максимальна сума і період користування в “Просто Кредит”

Мінімальна сума, яку можна отримати в кредит 500 грн., максимальна сума становить 5000 грн. при першому отриманні кредиту і 8000 грн. при повторних зверненнях.
Термін дії кредитного договору – 90 днів. Протягом цього терміну ставка по кредиту становить 1,5%/день.
Разом з тим, в калькуляторі Особистого кабінету, ви обираєте Дисконтний період, який може тривати від 3 до 30 днів з дня видачі кредиту, на ваш вибір.
В Дисконтний період ставка по кредиту буде зниженою і буде залежати від кількості отриманих кредитів, а також від вашого кредитного рейтингу в компанії та становитиме від 1,5%/день до 1,5%/день.
Після закінчення Дисконтного періоду, Ви можете або оплатити кредит повністю, або, у випадку відсутності коштів, продовжити його термін (пролонгувати), оплативши нараховані на дату платежу відсотки. Оплата нарахованих відсотків по закінченні дисконтного періоду – обов’язкова вимога.

Хто може оформити кредит та які документи потрібно для цього?

Для оформлення кредиту, вам необхідно:

  • наявність паспорту громадянина України та індивідуального податкового номеру (ІПН);
  • мати повну цивільну дієздатність. Отримувати дохід для виконання зобов’язань по кредитному договору;
  • бути віком від 18 до 65 років;
  • мати активну банківську картку, видану будь-яким банком України на ваше ім’я;
  • мати мобільний номер телефону з можливістю отримання SMS;
  • мати електронну адресу (email) та стабільне підключення до мережі інтернет.

При оформленні першого кредиту, вам необхідно заповнити дані паспорту та ідентифікаційного коду. Також, при першому отриманні вам необхідно вказати банківську карту, на яку будуть перераховані кошти. При наступних оформленнях, ви можете використовувати дані, які були збережені раніше.

На яку карту можна отримати кредит?

Отримати кредит можливо на будь-яку активну картку українського банку, видану на ваше ім’я. Кредит не може бути виданий на віртуальну карту, на карту іншої людини, а також на карту іноземних банків.
Перед відправкою заявки в “Просто Кредит” переконайтеся чи активована банківська картка, перевірте її термін дії та чи встановлено ліміт на операції в інтернеті.
Термін дії картки, ви можете перевірити на лицьовій стороні банківської картки.
Дізнатися про наявність лімітів ви можете на гарячій лінії клієнтської підтримки вашого банку, номер якої зазначений на зворотній стороні картки, або скориставшись інтернет-банкінгом вашого банку.

Як швидко я отримаю гроші?

Рішення про видачу кредиту приймається 2-5 секунд. Інформацію про рішення, ви побачите в Особистому кабінеті відразу після заповнення анкети. Зарахування коштів проходить миттєво.

Чому мені відмовили в отриманні кредиту?

Причину відмови ми не розголошуємо, але згідно з нашими правилами, ми не зможемо видати вам кредит, якщо:

  • Ви не є громадянином України;
  • Вам менше 18 років або більше 65 років;
  • Ви не виплатили попередній кредит в “Просто Кредит”;
  • Ви значитесь як боржник в одному з реєстрів боржників;
  • При своїй реєстрації на нашому сайті, ви вказали неправдиві дані;
  • Прив’язали банківську картку, власником якої ви не являєтесь.

Також, радимо перевірити свою кредитну історію і переконатися в тому, що у вас немає протермінованих боргів (наприклад, в Українському бюро кредитних історій).

Щоб впевнитися, що відмова не пов’язана з зазначеними вами даними, варто перевірити на коректність їх заповнення і, в разі необхідності, змінити невірну інформацію. Для цього треба зайти у ваш особистий кабінет і виправити помилково введені дані у відповідних розділах.

Можливо, переплутані місцями ваші контактні дані, ім’я або прізвище, дата народження і дата видачі паспорта, некоректно заповнений ІПН. Ймовірно, ви не вказали у своїй анкеті місце роботи, доходи і ваші середні витрати. Дуже часто виникають помилки у зв’язку з тим, що у клієнтів закінчується термін дії банківської картки, або стоїть ліміт на операції в інтернеті.

Іноді відбуваються відмови через дані, які передає нам Бюро кредитний історій, і вам слід звернутися туди. Можливо помилка саме там, наприклад, вони не оновили інформацію по вже погашеним кредитам.

Немає сенсу подавати однотипні заявки знову і знову,  слід почекати поки інформація в Бюро кредитних історій оновиться.

Часто відмова обумовлена саме поганою кредитною історією позичальника. Будь-яка фінансова компанія відмовить у видачі кредиту, знаючи про існуючу заборгованість. Тому важливо не пропускати оплату, оскільки це безпосередньо впливає на кредитну історію, і якщо позичальник захоче взяти наступний кредит на більш вигідних умовах: на велику суму, під менший відсоток – з поганою кредитною історією і низьким кредитним рейтингом це зробити буде проблематично.

У разі, якщо ви розумієте, що не зможете вчасно оплатити виданий кредит, ми радимо до закінчення дії договору оформити продовження кредиту. Скориставшись цією послугою, ви зможете продовжити кредит на максимально вигідних умовах і уникнете проблем з кредитною історією.

Зверніть увагу, що причину відмови в отриманні позики конкретному клієнту фінансові організації не розголошують. Ми привели основний список причин, ознайомившись з яким, ви зможете зрозуміти, чим обумовлена відмова і що потрібно зробити, щоб ваша заявка була схвалена.

Чи можна отримати кілька кредитів одночасно?

Отримати декілька кредитів в сервісі “Просто Кредит” одночасно, на жаль, неможливо. Наш алгоритм роботи сервісу, не передбачає наявності у клієнта двох або більше активних кредитів одночасно. При наявності кредиту в іншій кредитній організації, який ви своєчасно платите – ви можете паралельно отримати позику і в сервісі “Просто Кредит”.

Як тільки ви погасили кредит, у вас з’являється можливість отримати наступний, при цьому максимально можлива сума кредиту кожен раз може збільшуватися.

!!! Ми не рекомендуємо користувачам оформляти кредит в іншій фінансовій установі для погашення поточного, оскільки це може тільки погіршити ваше фінансове становище. Також, наполегливо не рекомендуємо отримувати інші кредити членами вашої сім’ї в момент отримання вашого кредиту. Система при цьому може знижувати ваш рейтинг.

Якщо ви розумієте, що не встигаєте виплатити кредит вчасно, краще скористатися послугою пролонгації та продовжити користування кредитом, якщо є така можливість.

Чи можна отримати кредит з поганою кредитною історією?

Кредитна історія є вагомим чинником для прийняття рішення про видачу кредиту, але далеко не єдиним. Більш важливе питання: “Чи зможете Ви обслуговувати свій кредит?”.

Як погасити / продовжити кредит ?

Як оплатити кредит?

Ви можете сплатити кредит зручним для себе способом:

  1. В Особистому кабінеті “Просто Кредит” у розділі активного кредиту цілодобово;
  2. За номером телефону на сайті  https://prostocredit.com.ua через функцію «Оплатити» цілодобово;
  3. В інтернет-банкінгу вашого банку цілодобово по реквізитам компанії;
  4. У касі відділень банку надавши наші реквізити або у терміналах самообслуговування, згідно графіку роботи банківських установ:

Р/р: UA 613003460000026506095313701 в АТ «СЕНС БАНК»;
Отримувач: ТОВ “ФК ПРОСТО КРЕДИТ”;
ЄДРПОУ: 43601144;
Призначення платежу: «Оплата кредиту, згідно договору №ххх (або ідентифікаційний код позичальника).

Як продовжити / пролонгувати кредит?

В особистому кабінеті, починаючи з 4 (четвертого) дня користування кредитом, у вас з’явиться можливість продовжити термін кредиту. Для пролонгації вам необхідно оплатити відсотки за фактичне користування коштами і термін кредиту буде продовжений з дати оплати на стільки ж днів, на скільки ви отримували позику.

Це дуже просто та зручно, особливо тоді, коли маєте тимчасові складнощі з повним погашенням всієї суми боргу.

Чи можливо погасити кредит раніше строку?

Ви можете погашати кредит раніше терміну, при цьому відсоток нараховується тільки за фактичний строк користування кредитними коштами.
Якщо у вас є активний кредит, дізнатися суму, яку необхідно погасити зараз, ви можете в Особистому кабінеті або при зверненні до клієнтської підтримки.

Чи може закрити мою заборгованість інша людина?

Так, інша людина може закрити Вашу заборгованість. Для цього їй необхідно знати номер вашого кредитного договору/ІПН/мобільний номер телефону для оплати на сайті “Просто Кредит” або реквізити для оплати кредиту в касі банку.

На сайті “Просто Кредит” це можливо зробити через функцію «Оплатити» цілодобово.

Загальні питання ?

Що буде, якщо я не оплачу кредит вчасно?

Порушення вимог кредитного договору може призвести до негативних фінансових наслідків і погано вплинути на вашу кредитну історію. У разі невиконання вами зобов’язань кредитного договору ми будемо змушені передати про вас інформацію в Бюро кредитних історій, що в подальшому може обмежити вам доступ до кредитування у всіх фінансових установах.
Якщо ви не встигаєте закрити кредит в зазначений термін, Вам необхідно зв’язатись з нами і ми знайдемо альтернативне рішення.

Чи розглядаються заявки у вихідні? Я можу оформити кредит вночі?

Шановний користувач, заявки клієнтів приймаються і розглядаються в режимі 24 на 7 в автоматичному режимі. Сервіс “Просто Кредит” працює цілодобово, навіть у вихідні та святкові дні. Тому, якщо гроші знадобилися вночі або у вихідний день – ви можете подати заявку на нашому сайті, і протягом декількох хвилин вона буде розглянута.
Графік роботи співробітників підтримки: понеділок – п’ятниця з 9-00 до 19-00. В разі необхідності Вам перетелефонують в робочий час для консультації з Вашого питання.

Телефон лінії підтримки: 0 (800) 33-34-34 (безкоштовно по Україні)

Я забув пароль від Особистого кабінету, що робити?

Щоб відновити пароль натисніть на кнопку “Забули пароль?“. Вам буде висланий код доступу, за допомогою якого ви зможете зайти в особистий кабінет і змінити пароль.

Я отримав повідомлення про схваленн кредиту, але гроші на картку не надійшли. Що робити?

Якщо повідомлення про схвалення кредиту надійшло, а гроші на картку не приходять, це може бути обумовлено кількома причинами.

Після отримання повідомлення про схвалення кредиту, наступним етапом є підписання електронного договору, ознайомитися з умовами якого, ви зможете в особистому кабінеті користувача на нашому сайті.

Якщо ви підписали кредитний договір, але гроші тривалий час не надходять на вашу картку, ми рекомендуємо звернутися до вашого банку. Можливо, на картці встановлено ліміт на проведення операцій в інтернеті або банк залишає за собою право затримувати надходження платежів на картку.

У разі перевірки усіх можливих варіантів гроші попри все  зайшли на картку – зв’яжіться зі службою підтримки компанії. Ми допоможемо вирішити це питання:

телефон Гарячої лінії: 0 (800) 33-34-34 (безкоштовно по Україні)


електронна адреса для листування: info@prostocredit.com.ua

Я отримав суму менше, ніж вказував у заявці на отримання кредиту. Що робити?

Залежно від результатів рішення системи, яка враховує безліч факторів, що впливають на можливість отримання кредиту, максимальна сума позики може змінюватися.
Ми завжди намагаємося максимально задовольнити бажання своїх клієнтів, проте трапляються ситуації, коли кредит на зазначену вами суму не може бути схвалено повністю. Основними коригуючими факторами є ваша кредитна історія і кредитний рейтинг, ознайомитися з яким, ви можете на офіційному сайті Бюро кредитних історій.

Що таке електронний підпис?

Згідно ст. 12 ЗУ «Про електронну комерцію» – це алфавітно-цифрова послідовність символів, за допомогою яких, Ви можете підтвердити свою особу, здійснюючи операції в інтернеті. Електронний підпис прирівнюється до власноручного підпису.

Що таке CVV-код і навіщо його вводити?

Це тризначний код на зворотному боці вашої банківської картки. Він використовується для перевірки банківської карти на дійсність під час будь-яких операцій в інтернеті.

Не вдається прив’язати банківську карту. Що робити?

Прив’язка карти передбачає блокування суми від 1 до 500 коп., яка потім розблоковується. У більшості випадків, карту не можливо прив’язати з наступних причин: або на карті немає необхідної суми для блокування (500 коп.), або банк, який видав карту не дозволяє інтернет-транзакції. Якщо банк не дозволяє інтернет-транзакції, необхідно відкрити можливість розрахунків карткою в інтернет, зателефонувавши в службу підтримки банку (телефон на зворотій стороні карти ).SMS-повідомлення для входу в особистий кабінет може не приходити у випадку поганого прийому сигналу мережі, або у зв’язку з автоматичним додаванням альфа імені чи номеру відправника у чорний список телефону. Радимо перевірити повідомлення від заблокованих номерів. Якщо самостійно знайти причину не вдалось, зверніться до нашої підтримки за безкоштовним номером 0 (800) 33-34-34 або до онлайн-чату, що розміщено в Особистому кабінеті.

Чому не приходить SMS?

SMS-повідомлення для входу в особистий кабінет може не приходити у випадку поганого прийому сигналу мережі, або у зв’язку з автоматичним додаванням альфа імені чи номеру відправника у чорний список телефону. Радимо перевірити повідомлення від заблокованих номерів. Якщо самостійно знайти причину не вдалось, зверніться до нашої підтримки за безкоштовним номером 0 (800) 33-34-34 або до онлайн-чату, що розміщено в Особистому кабінеті.

Що робити у випадку проблем з доступом до Особистого кабінету?

Рекомендуємо вам звернутись до нашої підтримки за безкоштовним номером  0 (800) 33-34-34 . Наші співробітники зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. У випадку несанкціонованого входу до Особистого кабінету, рекомендуємо дзвонити негайно!

Що робити, якщо дані в Особистому кабінету змінились без мого відома?

Наполегливо рекомендуємо негайно інформувати про несанкціоновану зміну інформації у вашому Особистому кабінеті шляхом зв’язку з нашим оператором за безкоштовним номером 0 (800) 33-34-34

Чому я отримую смс-ідентифікатор, хоча не намагався увійти в особистий кабінет?

Скоріш за все безпека вашого аккаунту під загрозою. У випадку отримання SMS-повідомлень, які ви не замовляли, просимо негайно звернутися на гарячу лінію “Просто Кредит” за безкоштовним номером 0 (800) 33-34-34.

Як працює дострокове розірвання кредиту?

Чи можу я достроково розірвати договір? Навіть, якщо гроші вже отримано?

Так. Ви можете достроково розірвати кредитний договір, навіть  якщо гроші вже отримано.

Які строки дострокового розірвання договору?

Ви можете розірвати договір на споживчий кредит протягом 14 днів з дня укладення договору не враховуючи дату видачі кредиту.

Як достроково розірвати договір?

Згідно Закону України “ПРО СПОЖИВЧЕ КРЕДИТУВАННЯ”, про таке бажання ви маєте повідомити “Просто Кредит” у письмовій формі. Напишіть листа та відправте його на юридичну адресу (01054, м. Київ, вул. Франка Івана, 40б, оф.206) чи на електронну адресу компанії info@prostocredit.com.ua.

!!! Важливо: Якщо ви подаєте повідомлення не особисто, воно має бути засвідчене нотаріально або подане і підписане представником за наявності довіреності на вчинення таких дій.

Чи треба пояснювати причину дострокового розірвання договору?

Пояснення причин дострокового розірвання кредитного договору не обов’язкове.

Коли очікувати на рішення компанії?

Рішення автоматично приймається на Вашу користь.

Які умови повернення грошей?

Протягом 7-ми днів з дати надання письмового повідомлення про відмову від договору про споживчий кредит, ви зобов’язані повернути кошти, надані за договором. Також, ви маєте сплатити нараховані відсотки за фактичне користування кредитними грошима з моменту оформлення кредиту і до моменту його сплати.

Чи є комісія за дострокове розірвання договору

За дострокове розірвання договору ніяких додаткових комісій немає. Ви маєте повернути тільки тіло кредиту та нарахований відсоток за дні фактичного користування кредитними грошима.